|
|
Visuomet
tai, kas modernu ir galinga!
Apžvelgiant LAMBORGHINI traktorių vystymąsi, matyti, kad inovacijų
diegimas yra tradicinis šio gamintojo bruožas. LAMBORGHINI 1973 m.
pirmą kartą traktorių variklių gamybos istorijoje panaudojo atskirus
kuro siurblius kiekvienam cilindrui. Tai leido pagerinti kuro
įpurškimo kokybę. Dabar ši sistema yra naudojama geriausiuose
pasaulio gamintojų varikliuose. 1976-aisiais pristatyta originali
traktoriaus stabdžių sistema su visų keturių ratų nepriklausomais
šlapiadiskiais stabdžiais dar ir dabar yra geriausia tradicinių
traktorių stabdymo sistema. 1989 m. sukurti 1 l/cilindrui darbinio
tūrio 1000-osios serijos LAMBORGHINI varikliai jau išgavo 31.5 AG/l
galingumą ir pirmieji buvo su elektroniniu variklio darbo
reguliatoriumi. 1991 m. pasirodė labai paprasta konstruktyviai, dėl
to patikima ir lengvai valdoma, devynių pavarų trilaipsnė automatinė
LAMBORGHINI APS (automatinio pavarų perjungimo nepertraukiant
galios) pavarų dėžė. Tais pačiais metais į LAMBORGHINI traktorius
buvo įdiegta elektroninė gedimų savidiagnostikos sistema.
Daugiau informacijos apie LAMBORGHINI techninius sprendimus rasite
pasirinkę žemiau pateiktas nuorodas:
Pusiau aktyvi kabinos amortizacijos sistema...
Spauskite čia, jei norite
gauti daugiau informacijos...
Grįžti
|
|
|