|
|
Pusiau aktyvi kabinos
amortizacijos sistema
Daug LAMBORGHINI inžinierių pastangų visuomet yra sutelkta sukurti
maksimalų komfortą LAMBORGHINI traktorių vairuotojams. Visa eilė
techninių sprendimų ir sistemų, pradedant bendra traktoriaus
konstrukcija, kabinos konstrukcija, valdymo priemonių išdėstymu ir
baigiant priekinio tilto hidropneumatine amortizacija bei kabinos
mechanine ar pneumohidrauline amortizacija, tarnauja šiam siekiui.
Šiam tikslui sukurta ir naujoji pusiau aktyvi adaptyvinė
(prisitaikanti) kabinos amortizacijos sistema. Šiuo žingsniu
LAMBORGHINI patvirtina naują, aukštesnį, komforto standartą. Tai
nauja amortizacijos sistema, kuri tausoja vairuotojo sveikatą, bei
papildo kitas gamintojo komforto ir saugumo sistemas, užtikrinančias
aukščiausio lygio ergonominį, aktyvų bei pasyvų LAMBORGHINI
traktorių vairuotojų komfortą.
Dėka šios amortizacijos sistemos, kad kabinos amortizavimo
charakteristikos (minkštumas) keičiasi realiuoju laiku priklausomai
nuo važiavimo sąlygų. Be to, pageidaujant, vairuotojas gali pats
nusistatyti amortizacijos minkštumą elektros jungiklio, įrengto
prietaisų skydelyje, pagalba.
Naujoji LAMBORGHINI kabinos amortizacijos sistema - pusiau
priklausomo tipo, t.y. priekinė kabinos dalis į traktoriaus liemenį
remiasi per radialines elastines įvores (silentblokus), o jos
galinėje labiausiai švytuojančioje dalyje įrengti kabinos vertikalią
eigą slopinantys du hidrauliniai amortizatoriai. Skersinius kabinos
švytavimus riboja skersinis stabilizatorius - Panaro (Panhard)
traukė.
Hidraulinių amortizatorių, kurių cilindrai užpildyti alyva su
mikroskopinio skersmens feromagnetinėmis (geležies) priemaišomis,
charakteristikos keičiasi priklausomai nuo magnetinio lauko,
veikiančio šią alyvą, pokyčių. Magnetinio lauko stiprumas keičiamas
keičiantis įtampos dydžiui ritėje, sumontuotoje tiesiog
hidrocilindrų stūmokliuose. Įtampa keičiasi priklausomai nuo kabinos
padėties, kurią realiuoju laiku matuoja specialus pozicinis
jutiklis. Didėjant įtampai, didėja alyvos klampis amortizatoriuose,
atitinkamai šie tampa standesni (amortizacija kietesnė), mažinant
įtampą atvirkščiai (amortizacija minkštesnė).
|
|
Kabinos amortizacijos kompiuterinis modelis |
Hidraulinio amortizatoriaus veikimo principas |
Spauskite čia, jei norite
gauti daugiau informacijos...
Grįžti
|
|
|